fredag 10 januari 2014

314 Transport ( 17 av 365 )


4 kommentarer:

  1. Vilket fint foto Maggie! Härligt och skarpt djup och stilfullt transportmedel :) Snyggt i svartvitt!

    SvaraRadera
  2. Superfint foto, är så avundsjuk på alla dom som kan ta såna här foton, mitt i vardagen utan att det ser stelt och konstigt ut.

    Bra tolkning på temat!!

    SvaraRadera
  3. Tack Annette och Carina!
    Jag är lite blyg egentligen för att ta gatufoto, jag tycker jag tränger mig på personerna, men jag får jobba på det ordentligt för att våga, för det är väldigt kul och man får roliga ögonblicksbilder. Hittills är det faktiskt ingen som har varit arg eller bevärad av att jag tagit bild på dem, så det är ju skönt för mitt ego :D och det gör ju att man vågar mer och mer. Så ut på stan och fota mer gatufoto!!!

    SvaraRadera
  4. Ett jättefint foto. Jag har också lite svårt för att ta gatufoto, är lite för feg. Får väl öva mig antar jag för det blir ju så fina bilder.

    SvaraRadera